Enviaments, Ports i disponibilitats
Les despeses d’enviament es calcularan en funció de la destinació o adreça de lliurament així com del volum i pes dels productes comprats.
BrodArt es reserva el dret de modificació de les condicions aplicables al servei de enviament gratuïtes, i recomanem al client que revisi les mateixes abans de realitzar la comanda.
La modificació de la política de despeses d’enviament no afectarà les comandes confirmades amb anterioritat a aquest moment.
El nostre servei de lliurament és sempre de porta a porta, llevat que expressament s’acordi un altre tipus de servei.
A la fitxa de cada producte no s’indica la seva disponibilitat en ser BrodArt una empresa de fabricació pròpia. Si un producte deixa de ser fabricat automàticament desapareix de la pàgina web.
Pagament dels productes i serveis
Durant la tramitació de la comanda, el Client ha de realitzar el pagament immediatament mitjançant targeta de crèdit, de dèbit, transferència bancària o mitjançant el sistema PayPal.
Les comandes es prepararan només quan el pagament estigui confirmat. Per aquest motiu, les comandes que es paguin amb targeta de crèdit / Paypal es tramitaran immediatament. En els pagaments per transferència el procés de confirmació pot retardar tot el tràmit. Per aquest motiu, i per agilitzar al màxim la tramitació, es recomana avançar el justificant bancari de pagament per email a info@soloparati.es
Devolucions i canvis
Els productes que s’ofereixen en el Lloc Web són personalitzables i per aquest motiu només s’acceptaran devolucions per causes imputables al lloc web, com a producte defectuós o no coincident amb la referència comprada, i no s’acceptaran devolucions per un canvi d’opinió o error per part del client en el moment de realitzar la compra.
La comunicació relativa a la devolució d’un producte ha de ser enviada abans de 7 dies naturals després de la recepció del producte.
El termini per poder realitzar una devolució és 15 dies des de la data de lliurament del producte.
Per sol·licitar una devolució o canvi d’un producte comprat en la Pàgina Web, el Client ha d’enviar un e-mail a info@soloparati.es indicant el número de comanda i explicant el problema. A continuació, se li contactarà per email per gestionar la devolució o reposició. Quan es confirmi al client </ u> que el producte serà recollit per l’agència, entendrem que el producte està a punt, en perfecte estat i immediatament disponible en horari laboral.